nutizie

Attualmente, l'aghjurnamentu veloce è l'aghjurnamentu di i prudutti in u mercatu porta à a liberazione cuntinua di novi prudutti.I requisiti di quotazione per u processu CNC è l'industria di trasfurmazioni meccanica sò assai alti, veloci è precisi, chì hè l'aspettativa di ogni cliente à u fornitore.Wally farà tuttu ciò chì hè pussibule per risponde à i bisogni di u cliente.Sè avete bisognu di volley per citarà i vostri prudutti, per piacè leghjite i seguenti cuntenuti:

I prezzi citati da diversi fabricatori di machining CNC sò diffirenti, perchè ognunu hà i so vantaghji, diverse equipaghji, diverse tecnulugia, ognuna hà i so vantaghji, chì porta à grandi differenzi in i prezzi di u produttu.Allora cumu duvemu calculà a quotazione di machining CNC?

A quotazione di u pruduttu hè generalmente cumpostu di i seguenti cinque aspetti.In a prima fase di prova, alcune parti averà u costu di muffa, a tarifa di l'attrezzatura, a tarifa di cutter, etc.

1. Costu materiale

U calculu di u costu di materiale hè generalmente basatu annantu à a specificazione di u produttu + quantità di cutter + scarti o materiale di testa è coda quantità media di parte, in modu di calculà u costu.

Costu materiale, cusì u costu materiale di quotazione generale serà più altu ch'è u costu materiale calculatu da a specificazione attuale di u pruduttu.

2. Tassa di trasfurmazioni

U costu di trasfurmazioni attuale di e parti hè generatu secondu u prucessu propiu di u pruduttu.Diversi equipaghji di trasfurmazioni anu bisognu di utilizà un equipamentu di trasfurmazioni differente.A selezzione di l'equipaggiu di trasfurmazioni deve esse basatu nantu à a premessa di scuntrà e cundizioni di qualità, è l'equipaggiu cù alta efficienza di produzzione deve esse sceltu per u processu.

3. Tassa di trattamentu di a superficia

U costu di u trattamentu di a superficia di i prudutti hè generalmente generatu da una cumpagnia di terzu.U trattamentu di a superficia di i prudutti di l'imprese di trasfurmazioni meccanica hè di solitu trasfurmatu in outsourcing, chì hè trattatu da cumpagnie di trattamentu di superficia prufessiunale, cum'è pianta galvanica, pianta d'ossidazione, pianta spraying, etc. sarà direttamente trattatu.

4. Prufittu

I primi trè elementi includenu l'elementi di costu basi di u pruduttu, ma ùn includenu micca u costu di ispezione di u pruduttu è u costu di gestione di l'impresa.Dunque, finu à chì i trè articuli sopra sò inclusi in a pianta di trasfurmazioni picculi generale, ponu direttamente quote, ma i risultati di qualità è di consegna ponu esse assai scontati.

5. Impositi è tariffi

L'impositu di u valore aghjuntu di l'impresa hè un funziunamentu normale di l'imprese chì deve pagà, l'industria di trasfurmazioni di machini hà citatu tasse è tariffi in cunfurmità cù e lege è i rigulamenti.

 

Cumu a tecnulugia di a machina Walley offre u prezzu per voi per risolve i vostri preoccupati?

U Dipartimentu di Ingegneria di Tecnulugia Meccanica di Volley hè cumpostu di ingegneria di quotazione, ingegneria di prucessu, disegnu è moduli di sviluppu di mostra.In a prima fase di a quotazione di u produttu, l'ingegnere di quotazione formulerà un schema di machinazione per risponde à i bisogni di i clienti in cunfurmità cù i bisogni di u produttu è i standard di u prucessu di produzzione internu, in modu di evità u costu extra di campionu causatu da arnesi è apparecchi non standard, è riduce u costu di sviluppu di mostra. per i clienti.

U pianu di sviluppu di mostra è u pianu di pruduzzioni di massa sò differenziati.U schema di sviluppu di mostra hè un schema di prucessu tempurale, chì persegue una risposta rapida è riduce u costu di u sviluppu di mostra.Mentre a pruduzzione in massa hè di migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce u costu di produzzione è riduce u costu di produzzione per mezu di strumenti, apparecchi è prucessi standardizati, per riduce u costu di i clienti.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020