nutizie

In u prucessu di trasfurmazioni meccanica di ogni ghjornu, u prucessu di centri di machining CNC hè u prucessu più cumuni, è ancu u prucessu più dipendente di machining di precisione.Quandu godimu l'equipaggiu d'alta tecnulugia per risolve i prublemi di trasfurmazioni, cumu impedisce chì u centru di machining CNC chjappà a macchina hè ancu u focu di a gestione di ogni ghjornu.

L'opportunità di collisione anu un impattu seriu nantu à a precisione di l'equipaggiu di machining di precisione.A forza di scontru pò dannà l'arnesi, i prudutti è e parti strutturali internu di a macchina.In altre parolle, l'impattu nantu à u centru di machining CNC hè assai seriu.Chì sò i causi di a collisione?

1. U valore di errore d'ingaghjamentu di a compensazione di l'uttellu pruvucarà collisione, cum'è l'errore d'ingressu di compensazione di compensazione di iniezione di coordenate, errore di input di u valore H di compensazione longa di carica o errore di chjama, errore di input di coordinate, g54, G40, G49, errore di input di valore g80, etc.

2. L'errore di u funziunamentu hè ancu a causa principale di a collisione di a machina, cum'è coordenate di machining sbagliate, stallazione di strumentu sbagliata o cambiamentu di strumentu, errore di chjama di u prugramma, senza ritornu à u puntu originale dopu à principià, rota di manu o errore di direzzione manuale.Questi mutivi sò i mutivi impurtanti per a collisione di a macchina in u centru di machining CNC.

Cumu evità l'occurrence di eventi di pick-up per assicurà a precisione di u centru di machining CNC?Di solitu assai pirsuni aduprà u sistema di simulazione di machining di cuntrollu numericu, chì ponu furnisce un veru ambiente virtuale di funziunamentu di cuntrollu numericu, simulate u prucessu di trasfurmazioni attraversu u software di simulazione di cuntrollu numericu, per riduce u risicu di accidenti è pèrdite seriu di macchine utensili. in u funziunamentu propiu di e macchine utensili CNC.

Finu à u travagliu di ogni ghjornu, u funziunamentu attentu, pudete evitari a maiò parte di i prublemi di collisione di a macchina.Solidifichendu u prucessu di funziunamentu sicuru, prova di rallentamentu è ispezzione è altri travaglii basi, pò ancu riduce u risicu di collisione, è assicurà a sicurezza è a precisione di l'equipaggiu in u centru di machining CNC.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020