nutizie

A tecnulugia di saldatura Reflow hè un prucessu assai impurtante in u processu di radiatori di pipa di calore.L'applicazione di a tecnulugia di saldatura di reflow in u campu di l'industria di a fabricazione elettronica hè assai larga.I vantaghji di stu prucessu sò chì a temperatura hè faciule di cuntrullà, u prucessu di saldatura pò evità l'ossidazione, u costu di i prudutti di fabricazione hè bassu, è a qualità di u produttu hè assai stabile.

Cumu gestisce u prucessu di saldatura di riflussu di u radiatore di pipa di calore?

In u prucessu di saldatura à riflussu di u radiatore di pipa di calore, u dipartimentu di produzzione cuntrolla principalmente da i seguenti aspetti:

1. Prima di tuttu, hè necessariu di stabilisce una temperatura di reflow scientificu è pruvà a curva di temperatura regularmente;

2. In u prucessu di saldatura, hè necessariu di prevene l'influenza causata da a vibrazione di trasmissione;

3. U primu pruduttu deve esse inspeccionatu cù cura per assicurà chì u primu pruduttu d'ispezione hè qualificatu;

4. Verificate s'ellu ci hè falza saldatura nantu à a superficia di u pruduttu, s'ellu a superficia di u puntu di saldatura hè liscia, s'ellu a forma di a saldatura hè a mità di luna, etc.

5. Eseguite u mantenimentu regulare è a pulizia per l'equipaggiu di saldatura di riflussu secondu l'articuli in a lista di cuntrollu di l'equipaggiu.

 

Ci sò parechje tecnulugii di trasfurmazioni di u radiatore di pipa di calore, è l'abilità di saldatura di riflussu di u prucessu di u radiatore di pipa di calore hè particularmente impurtante, chì hè ancu a parte più impurtante di tutti i prucessi.I bisogni funziunali di u radiatore di pipa di calore dipendenu da stu prucessu.Tecnulugia di machini Wally fucalizza nantu à u processu di radiatori di pipa di calore, da u disignu à a produzzione, un serviziu one-stop per voi, finu à chì avete a dumanda, pudemu cuncepisce un schema di trasfurmazione di radiatori di pipa di calore chì risponde à i vostri bisogni per risolve e vostre preoccupazioni.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020