Cumu migliurà a nostra efficienza produttiva attraversu a prugrammazione di u centru di machinatura CNC

In l'usinatura di precisione CNC, cumu migliurà l'efficienza di a produzzione attraversu a prugrammazione di u centru di lavorazione CNC hè un corsu necessariu per i praticanti di l'usinatura. I fattori chì influenzanu l'efficienza di lavorazione CNC includenu prublemi di strumenti, prublemi di apparecchi, parametri di macchina, ecc., È questi fattori influenzanu a programmazione di u centru di lavorazione CNC, affettendu cusì indirettamente l'efficienza di produzione.

Prima di tuttu, prima di prugrammà in u centru di machinatura CNC, duvemu studià attentamente i disegni di u pruduttu, formulà u percorsu di trasfurmazione di u pruduttu, è preparà l'utensili di lavorazione adatti. Sutta a cundizione di assicurà a precisione di lavorazione, a superficie di lavorazione deve esse trattata à tempu una volta u più pussibule, in modo da riduce i tempi di trasfurmazione di a superficie di lavorazione. Deve esse cunsideratu quandu si prugramma in u centru di machinatura CNC.

1. In un pusizionamentu è di serratura una volta, a trasfurmazione deve esse finita à tempu una volta u più pussibule, in modu da riduce i tempi di trasfurmazione di a pezza, accurtà u tempu ausiliariu è riduce u costu di produzzione;

2. In u prucessu di prugrammazione, attente à a razionalità di a cunversione di l'utensili per riduce u tempu di commutazione di l'utensili. A zona da trattà da u listessu strumentu deve esse finita à tempu una volta u più pussibule, in modo da evità u perditu di tempu causatu da a frequenza di cambià di arnesi è migliurà l'efficienza di a produzzione;

3. Per riduce u tempu di corsa di a macchina è migliurà l'efficienza di a produzzione, l'attenzione deve esse prestata à u principiu di trasfurmazione di priorità di e parti adiacenti in a prugrammazione;

4. In a prugrammazione, cunsiderendu u modu di trasfurmà parechje pezzi da travaglià inseme, trasfurmà più pezzi à tempu pò riduce in modu efficace u tempu di spegne è di serratura.

5. In u prucessu di prugrammazione, hè necessariu evità a ripetizione di struzzioni invalide è muvimentu rapidamente sottu statu senza carica per riduce u tempu d'attesa.

Oltre à i fattori sopra cagiunati da l'efficienza di prugrammazione di u centru di lavorazione CNC, a razionalità di l'attrezzu di cuncepimentu di u pruduttu pò accurtà assai u tempu di trasfurmazione ausiliaria. In breve, ci sò parechji fattori chì influenzanu l'efficienza di u lavoru CNC. Prestà attenzione à i dettagli pò certamente migliurà assai l'efficienza di a trasfurmazione.


Tempu di posta: Oct-12-2020