nutizie

Da a perspettiva di l'ecunumia mundiale, a pusizione di a pruduzzione meccanica è a trasfurmazioni in i diversi paesi hè diversa, ma a maiò parte di i paesi consideranu sempre a produzzione meccanica è a trasfurmazioni cum'è l'industria di fabricazione basica di u paese.Perchè l'industria di fabricazione di basa di a produzzione meccanica è di trasfurmazioni hè u pilastru di a produzzione industriale naziunale, chì hà una grande influenza nantu à u sviluppu ecunomicu naziunale è l'innuvazione è u sviluppu di u produttu in una larga misura Per dì chì a pruspettiva di sviluppu di l'industria di fabricazione di basa. di pruduzzione meccanica è trasfurmazioni hè relativamente ottimista.

Attualmente, u livellu di pruduzzione è trasfurmazioni di machini domestici hè sempre luntanu da quellu di i paesi sviluppati occidentali.U spaziu per a migliione hè sempre grande, a precisione di l'equipaggiu hè insufficiente, u rendimentu materiale hè poviru, è a cultura di fabricazione hè povera, chì tutti causanu a produzzione è a trasfurmazioni di machini domestici.

Chì sò i mutivi di a bassa capacità, allora chì hè a situazione attuale in Cina?

1. Dapoi l'anni 1980, influenzatu da a riforma è l'apertura, a Cina hà introduttu l'equipaggiu di pruduzzione avanzata è a tecnulugia di pruduzzione di i paesi sviluppati uccidintali per prumove a pruduzzione di a machina domestica è a tecnulugia di trasfurmazioni, è ancu per intruduce una joint venture per sviluppà.Sutta a doppia influenza di vantaghji è disadvantages, u livellu di a produzzione è di trasfurmazioni di machini domestici hè statu migliuratu, ma u sviluppu di a capacità di l'equipaggiu hè stata stagnata.

2. Ci sò più picculi è medie imprese in l'industria di pruduzzione è trasfurmazioni di machini.In cunfrontu cù alcune imprese di pruduzzioni è trasfurmazioni di machini à grande scala finanziate da stranieri, ùn ci hè micca cumpetizione nantu à a piattaforma.Ch'ella sia equipaggiu di produzzione o tecnulugia è gestione, hè ovviamente megliu cà l'imprese domestiche.A dipendenza eccessiva da l'equipaggiu d'importazione impedisce seriamente u sviluppu di l'industria di a produzzione di machini è di trasfurmazioni.

In a fabricazione Chine 2025, u scopu strategicu di trè passi hè prupostu.U primu passu hè di entre in i ranchi di putenzi di fabricazione in u 2025, u sicondu passu hè di ghjunghje à u livellu di u putere di fabricazione mundiale da u 2035, è u terzu passu hè di entre in a lista di u putere di fabricazione mundiale da a forza cumpleta quandu a nova Cina hè stata. fundatu in centu anni.Dunque, a Cina attribuisce una grande impurtanza à l'industria di fabricazione di basa di a produzzione meccanica è a trasfurmazioni.In riassuntu, ancu s'ellu hè assai difficiuli di impegnà in a pruduzzione meccanica è a trasfurmazioni, ci sò imprese di fabricazione è trasfurmazioni meccanica falluti è chjusi ogni ghjornu, ma l'industria di fabricazione di basa ùn sparirà micca, solu più è più bonu serà cumpletu è un sviluppu benignu. sarà furmatu.In una parolla, in una parolla, ùn ci hè nisuna prospettiva per a pruduzzione meccanica è a trasfurmazioni, Ma a machining backward of machinery ùn hà micca prospettiva.

Dunque, per diventà un paese putente in a produzzione è a trasfurmazioni meccanica, duvemu migliurà u mecanismu di gestione di l'impresa, aghjurnà è aghjurnà l'equipaggiu di pruduzzione è trasfurmazioni, furmà i talenti di pruduzzione è trasfurmazioni meccanica, sviluppà materie prime d'alta qualità, è furmà un sonu. catena industriale di l'industria di fabricazione basica.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020