nutizie

U situ web di Dongguan Voerly Machinery Technology Co., Ltd hè statu ufficialmente lanciatu.Grazie per a vostra attenzione à u sviluppu di Voerly.Per pudè serve megliu, u situ web di Voerly hè statu rivisatu è aghjurnatu, è a colonna di u centru di nutizie di u situ web serà aduprata per aghjurnà a situazione dinamica di Voerly.

A tecnulugia di machini Voerly hè stata stabilita in u 2012 è opera in sincronia cù a fabbrica di fabbricazione di l'equipaggiu di Dongguan runshun.U so scopu di trasfurmazioni include u machining CNC, u processu di tornu CNC, stamping parts forming and assembly, etc. i so prudutti core includenu parti medichi, parti di l'equipaggiu d'automatizazione, parti di l'equipaggiu di cumunicazione, pezzi di precisione otticu, etc. radiatore è dissipatore di calore sò ancu i prudutti principali di Waley One. di l'affari, i rapprisentanti di u radiatore core sò un radiatore di tubu alettatu, un radiatore compositu d'aluminiu di ramu, etc. i campi d'applicazione includenu radiatore di computer, radiatore raffreddatu à l'aria, industria di radiatori d'equipaggiu industriale, etc.

Hè a visione di Voerly chì a machinazione di precisione pò aiutà à l'innuvazione tecnologica.Voerly risolve u prublema di cumpunenti meccanichi in l'innuvazione tecnologica furnisce i clienti servizii di machining di precisione, in modu di realizà u valore di Voerly.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020